tirsdag 30. august 2011

Bilder fra broderi og dukkehusmesse


Dette er fra den flotte gaten, tror alle var stolte av den
En stolt eier av Betty's Antikk

En stolt eier av Hjemmehjørnet

Vi fikk besøk av lokal tv som her interjuer Jens Torp som hadde kurs i sølv skje

En stolt eier av selvlaget sølv skje :))
Her er det Josje fra Nederland som hadde kurs i butler bord og fransk seng


Her er det Torhild (sitter)som har kurs i lampe med prismer
Her er det min datter som gikk på kurs i kurvmøbler hos Solveig Marie

Her er min andre datter som gikk på kurs i dekorering av skap hos Torhild

Her har vi herlige Pat sitt bidrag til rom boks konkuransen, sjekk alle de flotte tingene
Dette kjøpte jeg hos Jens Torp
Å her er noe av det som jeg kjøpte av Solveig Marie

Til slutt vill jeg takke Tone som arrangerer denne flotte messen!
Har hatt en super kjekk helg , har truffet mange hyggelige damer.
Har lært mye nytt, selv om jeg ikke klarte å bli helt ferdige med det som jeg laget på kursene!!!

Ha en fine tirsdags kveld klem Janne






7 kommentarer:

Susanne sa...

Ser ud til, at det har været en fantastisk oplevelse, Janne!
KH Susanne

Eliana sa...

Beautiful photos! Thanks for sharing.
Hugs

Unknown sa...

Janne, takk for at du deler opplevelsen med oss. Skulle ønske jeg hadde vært der (er på Vestlandet). Vakre døtre! Nydelige ting du har kjøpt og butikkgaten var det morsomt å se!
Mona

Pat sa...

What a wonderful weekend we all had on courses together.
Your photos give all a very good report of the weekend.
Daughters seem to be enjoying their courses as well as their mother did. Lovely things you added to your collection Janne. I really enjoyed peeking into your Betty's Antikk window,
Klem
Pat

Rita Tjelta sa...

Så kjekt å se bilder fra messen. Kjempekjekke helg :D
Nydelige ting du hadde kjøpt deg!!
Regner med du bare slapper av nå etter alt stresset ;))

Maru sa...

Qué fin de semana más fantástico habéis pasado! Se os ve felices :-)
Un beso.

Josje sa...

How lovely to see these photos of the great weekend we had! One photo is not so good...;)))) God I look awful hahaha!!!
You have bought and made some really pretty pieces!