onsdag 19. januar 2011

Godt Nyttår

Da vill jeg bare si Godt Nyttår til alle mine bloggvenner ! Det er en stund siden jeg har blogget,hadde rotet vekk laderen til kamera .
Har ellers ikke fått vært så aktive med mini prosjektene mine, har vært opptatt med familien .
Var i Bergen sist uke og da fikk jeg kjøpt litt i quilte butikken der .Tenkte å bruke de til møbelstoff og små puter. Holder på med en ny butikk ,legger ut bilde senere!

Her er et bilde fra hytten i fjellet,vi var der hele julen og nyttår .
Takker så mye for alle de koselige kommentarene i min blogg, setter stor pris på alle og enhver !
Klem Janne

3 kommentarer:

Flora sa...

Good start to the year to you too :-)
We hope you come back soon to make minis
Hugs, Flora

Irene sa...

Happy New Year to you too, Janne. That's a beautiful landscape photo. Very picturesque.

Reiko sa...

Beautiful fabric you have found. The colours and pattens are a delight for the eye. I can't wait to see the projects you will use them for.